眉坍

Evelyn,Evelyn

是一首写给一对(也许是幻想中的)连体姐妹的歌
歌手名称不明
作词:Evelyn Evelyn
作曲:Neville
Evelyn, Evelyn,
伊芙琳,伊芙琳,
Why do we bother to stay?
我们的存在有什么意义?
Why are you running away?
你为什么总想要逃走呢?
Don't you feel like severing
难道你感受不到被分割的痛苦吗
Everything's just come together at last……
万物终将汇聚于一体……
It's broken, I don't want to play
而我已厌倦这破碎的游戏了
We grew up,
我们一起长大,
closer than anything
比任何东西都亲密
Shared our bed,
分享同一张床铺,
and wore the same clothes
穿着一模一样的衣服
Talked about everything
讨论着身边的事情
It's broken, I don't want to play
而我不想再将就下去了
Fill my glass
斟满我的酒杯
Let's drink a toast!
让我们举杯庆祝吧!
This is our birthday
今天是我们的生日
So, why are we weeping?
那么我们为什么要流泪呢?
At your side, I feel like a ghost
在你身旁,我觉得自己像个鬼魂
I wake up first and I stare at you sleeping
我先醒来而凝视着睡梦中的你
What shall we wear tonight?
我们今夜该穿什么?
What shall we eat today?
我们今天吃些什么?
Do you think I should marry him?
你觉得我应该嫁给他吗?
But we just met him yesterday
可是我们昨天才认识他
I want to be famous!
我想要变得出名!
They're watching us anyway...
反正大家也总是盯着我们看...
Evelyn, Evelyn,
伊芙琳,伊芙琳,
Why do we bother to stay?
我们的存在有什么意义?
Why are you running away?
你为什么总想要逃走呢?
Don't you feel like severing?
难道你感受不到被分割的痛苦吗?
Everything's just come together at last
万物终将汇聚于一体
It's broken, I don't want to play!
这支离的人生,让它停下吧。
Evelyn Evelyn的单曲《Evelyn Evelyn》https://163.fm/EdBoHfus  

评论

热度(4)